Дисципліна спрямована на формування визначених освітньо-професійною програмою загальних та фахових компетентностей, зокрема здатності до застосування у професійній діяльності інноваційних засад менеджменту і маркетингу у сфері фітнесу та рекреації, здійснення аналізу управлінсько-організаційних засад функціонування фітнес-клубів та рекреаційних об’єктів, а також на досягнення передбачених результатів навчання. Обсяг дисципліни – 5 кредитів ЄКТС. Основні теми: Становлення інформаційної цивілізації та глобалізація комунікації у спортивному менеджменті; Роль комунікацій у глобалізації спортивного менеджменту; Стейкхолдери спортивних організацій; Крос-культурні проблеми міжнародного спортивного менеджменту; Міжцивілізаційна комунікація і спорт; Міжцивілізаційна комунікація і спорт. Підсумкова оцінка формується з урахуванням результатів поточного контролю та заліку у 2 семестрі 1 курсу та екзамену у 2-му курсі.